loading...
انجمن دوستانه بچه هاي تئاتري
Ra.nak بازدید : 17 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

حبیب محبیان: مشایی را تا به حال ندیده‌ام/ همه چیز شایعه است
آمریکایی‌ها و سعودی‌ها جنایت‌ها را گردن بشار اسد می‌اندازند

حبیب محبیان گفت: بعضی‌ها گفتند ما برای شما دیدار با اعضای دولت را فراهم می‌کنیم؛ مشکلی نیست و ممکن است آن‌ها نیز قبول کنند ولی خودم این پیشنهادها را قبول نکردم.

خبرگزاری فارس: آمریکایی‌ها و سعودی‌ها جنایت‌ها را گردن بشار اسد می‌اندازند

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، از چندی قبل در برخی از محافل خبری مطرح شده بود که «حبیب محبیان» خواننده معروفی که چند سالیست به ایران بازگشته است قرار است در جشن دولت که در استادیوم آزادی برگزار می شود، شرکت کند.

به همین منظور سایت بولتن نیوز ماجرا را از شخص وی جویا شد که حبیب در این گفت و گو ضمن تکذیب این خبر، تاکید کرد‌: هرگز وارد بازی های سیاسی نمی شوم.

 

*‌ آیا در همایش تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر در ورزشگاه آزادی قرار است شرکت کنید؟

با من صحبتی نشده است و قبلاً نیز گفته شده بود که در برج میلاد برنامه داشتم که اینطوری نبود، همچنین چند وقت پیش از جزیره کیش به من زنگ زدند گفتند اینجا برنامه دارید گفتم نه، از این دست صحبتها زیاد میشه و این موضوع اخیر هم اصلاً صحت ندارد.

 

* چند سال پیش خبری منتشر شد از دیدار شما با آقای مشایی، این موضوع صحت دارد؟

کلاً همه این چیزها شایعات است.

 

* یعنی شما هیچ دیدار رو در رویی با مشایی نداشتید؟

خیر، رو در رو با ایشان دیدار نکردم. بعضی ها گفتند که ما برای شما دیدار با اعضای دولت را فراهم می کنیم؛ مشکلی نیست و ممکن است آنها نیز قبول کنند، که خودم این پیشنهادها را قبول نکردم.

هر چی مجله ها نوشتند دروغ محض است. هر چی هم تلویزیون های دنیا میگن نباید اعتماد کنید. اصلا روی تمام مطبوعات و تلویزیون های کل دنیا نمیشه اعتماد کرد. یک نمونه اش همین قتل عام مردم سوریه؛ آمریکا، سعودی ها، قطر و ترکیه عامل اصلی این کشت و کشتار هستند و همه اش را از طریق همین تلویزیون ها گردن دولت بشار اسد می اندازند.

خود آمریکایی ها این کار را می کنند، بنابراین شما نباید هر چی تلویزیون ها و مطبوعات می گویند باور کنید.

داخل سیاست شدن برای ما هنرمندان کار اشتباهی است، اگر می خواستم وارد سیاست شوم از همان اول رشته ام را عوض می کردم و دنبال کار هنری نمی رفتم.


Ra.nak بازدید : 65 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
اولین آهنگ داخلی حبیب برای دفاع مقدس(+ دانلود)
بالاخره نخستین آهنگ داخلی حبیب محبیان پس از انقلاب اسلامی ایران منتشر شد تا این خواننده لس آنجلس نشین نخستین سدشكن بازگشت به ایران و حضور در فضای مجاز موسیقی ایران باشد و «مرد تنهای شب» مقدمه‏ای باشد بر حضور چهره‏هایی چون معین و بیژن مرتضوی در موسیقی ایران تا لابد آنها نیز همچون حبیب، شروع طوفانی در حوزه دفاع مقدس داشته باشند...
حبیب محبیان در سال 1331 در شمران آذربایجان به دنیا آمده. سه سال در رضاییه و چند سالی هم در تبریز زندگی كرده است و اصالتاً اهل رضاییه(ارومیه) است. او كه برخلاف نظر خانواده اش در دبیرستان ساز گیتار را یاد گرفته بود، چند سال بعد طی تبلیغ رادیو و تلویزیون، پس از گذراندن مراحلی مورد تایید داوران قرار می‌گیرد و دو سال در آنجا می‌ماند و در طول این دو سال آموزش موسیقی هم می‌بیند. بعد از آن به خدمت سربازی می‌رود رفت و در خدمت نیز جزء خوانندگان باشگاه افسران می‌شود تا در كاخ جوانان برنامه اجرا كنند و این گونه از طرف كاخ جوانان رضاییه به تمام كاخ های جوانان سرتاسر ایران سفر كرده است.
پس از اتمام سربازی با دختری به نام شادی ازدواج می‌كند كه یك پسر هم به نام احمدرضا از او دارد كه در ایران زندگی می‌كند. همسر اولش به علت اشتباهی زدن آمپول كزاز می‌میرد و چند روز بعد مادرش هم فوت می‌كند تا این گونه دو خاطره بد در ذهن حبیب نقش ببندد.
حبیب در سال 1356 اولین آلبومش را با عنوان "مرد تنهای شب" روانه بازار می‌كند. مرد تنهای شب آلبومی بود كه بیشتر كارهایش ازجمله شعر، آهنگ و تنظیمات حاصل كار حبیب بود. همین آلبوم او را به شهرت رساند و برایش محبوبیت زیادی بین مردم ایجاد كرد. او بیشتر آهنگ های این آلبوم را برای مادر و همسرش خواند؛ قطعاتی چون "شهلای من" و "نگاهم"، "مادر" یا "خرس كوكی (ببار ای برف)". سپس با زن دیگری به نام ناهید ازدواج كرد كه پسرش محمد حاصل ازدواج آنهاست.
حبیب علاوه بر خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی هم می‌كند. در نوازندگی گیتار هم متبحر است و از معدود خوانندگانیست كه در كارهایش از گیتار دوازده سیم استفاده می‌كند. آلبوم‌های مختلفی از او منتشر شده؛دو آلبوم اول او با نام های مرد تنهای شب و سلام همسایه كه قبل از انقلاب منتشر شدند ریتمی آرام داشتند و بیشتر آهنگ های آن غمگین بودند.
همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، حبیب همچون بسیاری از خوانندگان به اروپا و آمریكا مهاجرت كرد تا از سال 1360 به بعد كه حبیب به لس آنجلس رفت سه آلبوم به نام‌های آفتاب مهتاب، خورشید خانوم، آخه عزیزم... و همراز را منتشر كرد. بعد از آن او آلبوم‌های صفر، بزن باران، كویر باور، خداوندا و خانه كوچك را منتشر كرد و در دو آلبوم بعدی خود پسرش را هم به عرصه خوانندگی وارد كرد كه در آنها -"جوونی" و "خودشه" - بیشتر ریتم تند و امروزی مورد استفاده واقع شده بود. آخرین آلبومش "ایران بانو" است كه در آن همه جور سبكی وجود دارد. ضمنا او سال گذشته كتابی هم منتشر كرد كه در آن تمامی اشعارش چاپ شده بود.
حبیب كه در كارهایش گاه مواضع اجتماعی را هم دنبال می‌كند، در مصاحبه‌ای كه سال گذشته داشته دیدگاهش را این طور بیان می‌كند: «مسجد باید باشد اما مشروبخواری هم باشد. باید مردم آزاد باشند كه حرفشان را بزنند. ایران تنها جایگاه آخوندها نیست. در ایران جوان‌ها هستند كه دارند این مملكت را می‌گردانند. یك مغزهایی هستند كه اصلا استثنایی هستند. متأسفانه بعضی‌هایشان می‌زنند بیرون. ولی وطن‌پرست هم زیاد داریم. نمونه‌اش همین ماهواره كه فرستادند فضا.»
و البته با تمام این اظهارات تیز و برنده، او به هر حال جزو معدود خواننده‏ هایی بود كه كار سیاسی علیه نظام نخوانده بود و خودش یا اقوام درجه یكش جزو گروه‏های ضدانقلاب همچون منافقین و سلطنت طلبان نبودند و به همین دلیل دولت ریسك كرد و از آمدن وی به ایران حمایت هم كرد و مقابل انتقادات ایستاد.
باید منتظر بود با انتشار نخستین آلبوم كامل حبیب، كم كم زمینه برگزاری كنسرت این خواننده در ورزشگاه آزادی فراهم شود؛ كنسرتی كه به قول خودشان اگر 10 شب نیز برگزار شود، 100 هزار نفری آزادی خالی نمی‏شود...
قسمتی از متن آهنگ حبیب بدین شرح است:
شب تاریك و سیاه ِ زندگیم تموم نمیشه
صدای آتیش و تركش، توی گوشم ِ همیشه
بوی تند گاز خردل، می پیچه تو خاطراتم
نفسم داره میگیره، آخرین ِ لحظاتم
صدای تیر و گلوله، كابوس تمام ِ شبهام
یاد بچه ها میفتم، ای خدا من چرا تنهام؟
گلای سرخ شقایق، زخمی و خسته و بی جون


http://trainbit.com/files/2672108884/12890601131.mp3



درباره ما
شروع يك كار از صفر است با عضويتتان ما را كمك كنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    چت

    <!-- Begin ParsTools.com Chatroom Code --><div  style="display:none;"><a href="http://parstools.com/"><h1>&#1670;&#1578; &#1585;&#1608;&#1605;</h1></a></div><script language="javascript" src="http://parstools.com/chat/?tem=blue&title=www.teatr.r98.ir"></script><!-- End Chatroom code -->

    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 12,835
  • کدهای اختصاصی