زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 3:21 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 22
نویسنده پیام
nasanin آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 15 /4 /1392
”منیژه محامدی” و ”رضا صابری” در اداره تئاتر تمرین می‌کنند


به منظور حضور در جشنواره بین‌المللی جشنوار تئاتر فجر
”منیژه محامدی” و ”رضا صابری” در اداره تئاتر تمرین می‌کنند

"منیژه محامدی" و "رضا صابری" خود را برای حضور در سی امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آماده می‌کنند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از اداره برنامه‌های تئاتر، "منیژه محامدی" مراحل تمرین نمایش "مقبره سنگی" نوشته ولادیمیر گواریوف را در اداره تئاتر طی می‌کند.
در نمایش "مقبره سنگی" که کاری از گروه تئاتر پیوند است، محمد اسکندری، مهوش افشارپناه، فرزانه نشاط‌خواه، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری، فرناز رهنما، افشین رهنما، محمد نادری، نادر نادرپور، داریوش برزگر، نسترن پیکانو و رضا مختاری به عنوان بازیگر حضور دارند.
در خلاصه این نمایش آمده است: در یکی از آزمایشگاه‌های هسته‌ای روسیه انفجاری رخ می‌دهد که این انفجار، اتفاقات جدیدی را رقم می‌زند.
مریم غیور، ارشام مؤدبیان، مارال رضوانی، حسین هاشمی محمد فاتحی، محمد خداوردی و حسین جاویدان به عنوان دیگر عوامل به منیژه محامدی در آماده‌سازی نمایش، یاری می‌رسانند.
همچنین نمایش "خون رقصه" به کارگردانی رضا صابری برای بخش مهمان (پیشکسوت) جشنواره تئاتر فجر مراحل تمرین و آماده‌سازی خود در اداره تئاتر طی می‌کند.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی اداره برنامه‌های تئاتر، در نمایش "خون رقصه" که نوشته رضا صابری و دراماتورژی حمیدرضا آذرنگ است، بازیگرانی چون بهرام ابراهیمی، حمیدرضا آذرنگ، خسرو احمدی، نسیم ادبی، آذر سماواتی، داود کیوان و مهرخ افضلی ایفای نقش می‌کنند.
حجت علیخانی مجری طرح و مشاور کارگردان نمایش درباره خلاصه آن می‌گوید: این نمایش به زندگی زنی می‌پردازد که جوانی و شادابی خود را به اعتبار علایق و معتقداتش به پای مردی هزینه می‌کند که او هم
جوانی و سرنوشتش هزینه علایق و اعتقاداتش به یک ملت شده است.
هم‌اکنون 70 گروه تئاتری در حال آماده‌سازی نمایش خود برای اجرا در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در اداره برنامه‌های تئاتر هستند.

شنبه 15 تیر 1392 - 23:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | ”منیژه محامدی” و ”رضا صابری” در اداره تئاتر تمرین می‌کنند | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS